نمایندگی هیوندای حسن علیزاده

علت یاتاقان زدن خودرو های 4سیلندر هیوندای و کیا

یکی از مهم ترین دلایل یاتاقان زدن خودرو های هیوندای و کیا ضعف فشار اویل پمپ هست
سوناتا سانتافه نیو اسپرتیج اپتیما سورنتو توسان این خودروهای موتور MPI یاGDIمجهز به پیشرانه تتا 2، ضعف اویل پمپ (پمپ روغن) است. ضعف این قطعه حیاتی در کارکرد 60 تا 100 هزار کیلومتر با افت فشاز خودش را نشان می دهد. در توصیه های هیوندای و کیا برای نگهداری خودروهای مجهز به این پیشرانه آمده است که اویل پمپ باید هر 150 هزار کیلومتر تعویض یا اورهال شود.
لازم به ذکر است که باید هر 5000هار کیلومتر روغن و فیلتر روغن اصلی تعویض گردد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا